KSIĘGOWY ROKU 2012
12 kwietnia 2012 roku od godz. 12.00 – 14.00 w gab. 211 w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie odbyła się VII edycja konkursu „KSIĘGOWY ROKU 2012” – etap szkolny.
W konkursie uczestniczyli uczniowie klas II i III o kierunku ekonomicznym i handlowym. Konkurs był jednoetapowy - składał się z części praktycznej, w której uczniowie rozwiązywali zadanie w formie projektu - oceniane według skali punktowej. Oceny poprawności rozwiązania zadań konkursowych dokonało jury - Organizatorzy.
Cele konkursu:
Ø rozwijanie zainteresowań rachunkowością wśród uczniów klas ekonomicznych i handlowych
Ø motywowanie uczniów do samokształcenia i doskonalenia zawodowego
Ø podnoszenie poziomu nauczania rachunkowości i finansów oraz rozwijanie umiejętności praktycznych w tym zakresie
Ø uhonorowanie uczniów tytułem „KSIĘGOWY ROKU 2012” za najgłębszą wiedzę i umiejętności
Ø weryfikacja wiedzy nabytej przez uczniów w trakcie kształcenia
Ø wyróżnianie najlepszych oraz promowanie ich jako liczących się uczniów w zarządzaniu, którzy w twórczy sposób wykorzystują i pogłębiają swoją wiedzę związaną z rachunkowością oraz ekonomią.
Uczestnikami I etapu byli uczniowie technikum ekonomicznego:
1. Anklewicz Sandra
2. Banasik Natalia
3. Grzegorz Drzewiecki
4. Stopa Dominika
5. Zwolska Barbara
6. Nowakowska Natalia
7. Sykuła Dominika
8. Szamałek Wioleta
9. Goldsztajn Marcin
Organizatorem konkursu szkolnego była mgr inż. Irena Sucka.
KOMISJA SZKOLNA:
Najlepsze wyniki uzyskane przez uczestników konkursu – „KSIĘGOWY ROKU – 2012”
Nazwisko i imię ucznia |
Klasa |
Lokata |
Anklewicz Sandra |
III Td |
I – miejsce |
Grzegorz Drzewiecki |
III Td |
II – miejsce |
Szamałek Wioleta |
III Td |
III – miejsce |
EFEKTY:
· organizacja tego konkursu dała uczniom możliwość prowadzenia rywalizacji na poziomie wewnątrzszkolnym o tytuł najlepszego księgowego - „KSIĘGOWY ROKU – 2012” w naszej szkole,
· udział w konkursie daje również uczniom możliwość uzyskania punktów z zachowania za aktywność z przedmiotów zawodowych,
· rozbudzenie i zachęcenie do pogłębiania u uczestników o niezbędną, konieczną i aktualną wiedzę z rachunkowości, w związku z tym młodzi ludzie będą lepiej przygotowani do stawiania czoła wyzwaniom w świecie działalności ekonomicznej,
· uczniowie mogli zaprezentować swoje wiadomości i umiejętności, rozwijać swoją pasję oraz nauczyć się zdrowej rywalizacji,
· kształtowanie wrażliwości uczniów, poczucia własnej wartości, umiejętności radzenia sobie ze stresem, sukcesem i porażką.