KSIĘGOWY ROKU 2012

 

12 kwietnia  2012 roku  od godz. 12.00 – 14.00 w gab. 211 w Zespole Szkół Zawodowych w Szprotawie odbyła się VII edycja konkursu „KSIĘGOWY ROKU 2012” – etap szkolny.

W konkursie uczestniczyli uczniowie klas II i III o kierunku ekonomicznym i handlowym. Konkurs był jednoetapowy - składał się z części praktycznej, w której uczniowie rozwiązywali zadanie w formie projektu - oceniane według skali punktowej. Oceny poprawności rozwiązania zadań konkursowych dokonało jury - Organizatorzy.

 

Cele konkursu:

Ø rozwijanie zainteresowań rachunkowością wśród uczniów klas ekonomicznych i handlowych

Ø motywowanie uczniów do samokształcenia i doskonalenia zawodowego

Ø podnoszenie poziomu nauczania rachunkowości i finansów oraz rozwijanie umiejętności praktycznych w tym zakresie

Ø uhonorowanie uczniów tytułem „KSIĘGOWY ROKU 2012” za najgłębszą wiedzę i umiejętności

Ø weryfikacja wiedzy nabytej przez uczniów w trakcie kształcenia

Ø wyróżnianie najlepszych oraz promowanie ich jako liczących się uczniów w zarządzaniu, którzy w twórczy sposób wykorzystują i pogłębiają swoją wiedzę związaną z rachunkowością oraz ekonomią.

Uczestnikami I etapu byli uczniowie technikum ekonomicznego:

1. Anklewicz Sandra

2. Banasik Natalia

3. Grzegorz Drzewiecki

4. Stopa Dominika

5. Zwolska Barbara

6. Nowakowska Natalia

7. Sykuła Dominika

8. Szamałek Wioleta

9. Goldsztajn Marcin

 

Organizatorem konkursu szkolnego była mgr inż. Irena Sucka.

KOMISJA SZKOLNA: 

mgr inż. Irena Sucka

 

Najlepsze wyniki uzyskane przez uczestników konkursu – „KSIĘGOWY ROKU – 2012”

Nazwisko i imię ucznia

Klasa

Lokata

Anklewicz Sandra

III Td

I – miejsce

Grzegorz Drzewiecki

III Td

II – miejsce

Szamałek Wioleta

III Td

III – miejsce

 

EFEKTY:

·         organizacja tego konkursu dała uczniom możliwość prowadzenia rywalizacji na poziomie wewnątrzszkolnym o tytuł  najlepszego księgowego - „KSIĘGOWY ROKU – 2012” w naszej szkole,

·         udział w konkursie daje również uczniom możliwość uzyskania punktów z zachowania za aktywność z przedmiotów zawodowych,

·         rozbudzenie i zachęcenie do pogłębiania u uczestników o niezbędną, konieczną i aktualną wiedzę z rachunkowości, w związku z tym młodzi ludzie będą lepiej przygotowani do stawiania czoła wyzwaniom w świecie działalności ekonomicznej,

·         uczniowie mogli zaprezentować swoje wiadomości i umiejętności, rozwijać swoją pasję oraz nauczyć się zdrowej rywalizacji,

·         kształtowanie wrażliwości uczniów, poczucia własnej wartości, umiejętności radzenia sobie ze stresem, sukcesem i porażką.